SUURED ALLAHINDLUSED SOODUSTUSED KUNI 80%!

Osta 4 toodet ja saa lisaks 20% allahindlust!

KORV 0

Tooteid hoitakse minutit reserveerituna!
Saadetis
Saadetud OMNIVA poolt
Laupäev, 08.11. – Teisipäev, 11.11.

TOOTED
Kokku
Payment Options
AMEX Apple Pay MasterCard Google Pay VISA

Kuidas me saame aidata?

KONTAKT

Leia vastuseid meie klientide kõige sagedamini esitatavatele küsimustele. Kui sa ei leia otsitavat vastust, võta ühendust meie tugimeeskonnaga, et saada abi.

TELLIMUSED

Kuidas teha tellimust?

Tellimuse tegemine on väga lihtne: kui lisad toote oma ostukorvi, saad tellimuse lõpetada, klõpsates nupule «Lõpeta tellimus». Seda saab teha mugavalt kassaprotsessi käigus, sisselogimine toimub automaatselt. Seejärel juhatatakse sind kolme sammu kaudu (aadress – makseviis – kinnitamine), et saaksid tellimuse lõpule viia.

Samuti pakume võimalust tellida ilma kliendikontot loomata. Selleks klõpsa külalise registreerimisvormis «Jätka». Tellimuse lõpetamiseks järgi kolme sammu protsessi (sinu andmed – makse – tellimus).

Kas ma saan oma tellimuse tühistada, kui seda pole veel välja saadetud?

Tellimuse tühistamine on võimalik ainult siis, kui meie ladu pole seda veel töötlenud. Kuna meie ladu töötleb tellimusi väga kiiresti, võib juhtuda, et tühistamine pole isegi mõne minuti pärast enam võimalik.

Kiireim viis on avada konkreetne tellimus oma kliendikontos ja valida tühistamisvalik. Tähelepanu: tühistamine saab toimuda ainult kogu planeeritud saadetise kohta.

Kui soovid tühistada kõik tellimuse tooted, kuid see on jagatud mitmeks planeeritud saadetiseks, tuleb tühistamissoov esitada iga saadetise kohta eraldi.

Kahjuks ei ole võimalik tühistada ainult ühte toodet planeeritud saadetisest. Pärast sinu taotlust saadetakse eraldi e-kiri, mis sisaldab teavet tühistamise staatuse kohta.

Kas minu tellimusest midagi puudub?

Võta meiega otse ühendust e-posti aadressil support@beneditalisboa.pt ning anna meile vajalikud andmed, näiteks saadetise silt ja muud olulised üksikasjad. Mida täielikumad on andmed, seda kiiremini suudame probleemi tuvastada ja lahendada.

Mis juhtub, kui minu tellimus on lõpetatud?

Pärast tellimuse lõpetamist saad kinnituskirja e-posti teel, mis sisaldab tellitud tooteid, sinu tarne- ja arveldusaadressi ning valitud makseviisi.

Kui sa ei saa seda e-kirja, saad alustada tellimuse tagastamise protsessi.

Kas tellimuse puhul on minimaalne summa?

Üldiselt meie veebipoes minimaalset tellimuse summat ei ole. Siiski võib mõne makseviisi puhul kehtida minimaalne summa, millest teavitatakse sind tellimisprotsessi käigus.

Mida ma peaksin tegema, kui minu tellimusega tekib probleem?

Võta meiega ühendust e-posti teel support@beneditalisboa.pt. Palun lisa tellimuse number, kirjelda probleemi ja lisa vajalikud fotod.

SAATMINE JA TARNE

Mis on kohaletoimetamise tähtaeg?

Üldiselt toimetame kohe saadaval olevad tooted 5–8 tööpäeva jooksul.

Miks tellimuse jälgimine ei uuene?

Tellimuse jälgimise värskendused võivad hilineda, kui tellimus on:

  • Peetud suuremate jõudude tõttu, näiteks äärmuslike ilmastikuolude, transpordipiirangute, streikide või muude sarnaste asjaolude tõttu;
  • Allutatud kohalikele tolliprotseduuridele.
Miks minu tellimus tagastatakse saatjale või on tagasi lükatud?

Tellimus võidakse tagastada saatjale või tagasi lükata järgmiste põhjuste tõttu:

  • Aadress ei ole kehtiv või puuduvad olulised andmed;
  • Kuller ei saa sinu tellimust kohaletoimetada;
  • Tellimus lükatakse tarne hetkel kliendi poolt tagasi.

Tähelepanu: me ei vastuta toodete kadumise, kadumise või valesti kohaletoimetamise eest, kui tellimisel esitatud aadress on vale.

Kuidas ma saan olla kindel, et täitsin oma tellimuse õigesti?

Kui oled loonud kliendikonto, saad sisse logida ja kontrollida oma tellimusi jaotises «Tellimused». Kui sul tekib küsimusi, võid igal ajal võtta ühendust meie klienditoega e-posti aadressil support@beneditalisboa.pt

Kas tarneaadress võib erineda arveldusaadressist?

Muidugi! Saad tellimuse toimetada teisele aadressile kui arveldusaadress, näiteks tööle või kogumispunkti. Selleks lihtsalt sisesta tarneaadress jaotises «Tarneaadress», kui valid makseviisi.

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Tellimuse jälgimiseks saad klõpsata jälgimislingil, mis on saadetud tarne kinnituse e-kirjas.

Kui sa ei leia kinnituskirja oma postkastist, on väga tõenäoline, et see asub rämpsposti kaustas.

Miks minu tellimus kuvatakse kohaletoimetatuna enne, kui ma selle olen kätte saanud?

Kui sa ei ole oma tooteid kätte saanud:

  • Kontrolli, kas tellimuse aadress on õige;
  • Võta ühendust kulleriga;
  • Kontrolli oma postkasti või küsi naabritelt, kas nad said paketi sinu eest vastu;
  • Harvadel juhtudel võidakse tellimus kohale toimetada kuni 48 tundi enne planeeritud tarnekuupäeva.

Kui sa ei saa toodet 3 tööpäeva jooksul pärast planeeritud tarnekuupäeva, saada meile e-kiri aadressile support@beneditalisboa.pt (lisades tellimuse numbri ja põhjuse).

Mida ma peaksin tegema, kui jälgimisteenus näitab, et minu tellimust ei ole kohaletoimetatud?

Kui näed, et tellimust ei ole kohaletoimetatud, kontrolli tarneaadressi andmeid, mis on toodud tellimuse kinnituse e-kirjas. Kui aadress on korrektne, soovitame esmalt võtta ühendust kulleriga, kuna see on kõige tõhusam viis tellimuse leidmiseks ja uue kohaletoimetamise kokkuleppimiseks.

Millised kohaletoimetamisteenused toimetavad minu tellimuse kohale?

Eestis saadame oma tooted koostöös meie partneriga Omniva.

Kas ma saan muuta juba kinnitatud tellimuse tarneaadressi?

Kahjuks ei ole pärast tellimuse kinnitamist võimalik tarneaadressi muuta. Kui aadressi ei leita või kohaletoimetamine pole võimalik, tagastatakse tellimus. Pärast tellimuse kättesaamist ja kontrollimist tagastame vastava summa sinu valitud makseviisi kaudu.

TAGASTAMINE JA RAHATAGASTUS

Kuidas esitada tagastust?

Kui sinu tellimus on tagastamiseks sobiv, järgi järgmisi samme tagastuse alustamiseks:

  • Saada e-kiri läbi veebisaidi jaotise «Kontakt».
  • Veendu, et e-kiri sisaldab järgmisi andmeid:


    Tellimuse number


    Tagastuse põhjus


    Toote foto, kui see on kahjustatud


    Kliendi täielik nimi


    Kliendi aadress


Me võtame sinuga ühendust ja anname tagastamise aadressi.

Kas saatmiskulud tagastatakse, kui ma oma tellimuse tagastan?

Kui tagastad kogu tellimuse, saad kogu tellimuse summa tagasi.

Mis on toote tagastamise tähtaeg?

Liis Tallinn’is saad tellitud tooted tagastada kuni 30 päeva pärast nende kättesaamist. Täiendavat teavet tühistamisõiguse kohta leiad meie veebipoe tingimustest ja reeglitest. Tähelepanu: postiga saadetud tagastused töödeldakse kiiremini kui tagastused kogumispunkti või poe kaudu.

Kui kaua tavaliselt võtab aega saatmiskulude tagastamine?

Kui oleme tagastatud tooted kätte saanud ja kontrollinud, tagastatakse summa arve summani valitud makseviisi kaudu kuni 14 päeva jooksul.

Mida ma peaksin tegema, kui minu toode on transpordi käigus kahjustatud?

Kui kohaletoimetatud toode on kahjustatud, defektne või ei vasta sinu ootustele, võid esitada kaebuse ja tagastada selle tasuta tagastuse vormi kaudu. Kõik vajalikud juhised tagastamise kohta leiad jaotisest «Kuidas esitada tagastust?».

Kuidas ma saan raha tagasi?

Rahatagastus tehakse alati valitud makseviisi kaudu. Kui tasusid krediitkaardiga, kantakse tagastatud toodete summa otse sinu krediitkaardikontole.

MAKSUMINE JA SOODUSTUSED

Kuidas käsitletakse makse ja tollimakse?

Sa vastutad selle eest, et tellitud tooted vastavad riiklikele ja föderaalsele impordieeskirjadele, ning nende eest tasumise eest (sh kõik saatmiskulud, tollimaksud, maksud ja kehtivad tollitasud).

Miks minu makse lükati tagasi?

Makse võidakse tagasi lükata mitmel põhjusel:

  • Kaardiandmed on valed. Kontrolli kehtivust, arveldusaadressi ja turvakoodi (CVV, mis asub sinu Visa/MasterCard kaardi tagaküljel).
  • Emiteeriv pank lükkas makse tagasi.
  • Kontol pole piisavalt vahendeid makse sooritamiseks.

Aktsepteeritud makseviiside hulka kuuluvad krediit- või deebetkaardid (Visa, MasterCard, American Express, Discover) ning teised platvormid sõltuvalt riigist.

Milliseid makseviise te aktsepteerite?

Me aktsepteerime makseviisidena Multibanco, Apple Pay, Google Pay, Shop Pay, Visa, Clearpay, Mastercard ja American Express. Micas kasutab ainult usaldusväärseid maksekanaleid ning teeme kõik, et kaitsta sinu makset ja isikuandmeid

Miks minu makset arveldatakse kaks korda?

Ära muretse. Kõigepealt kontrolli, et sa poleks kogemata teinud mitu tellimust. Kui mitte, tee oma maksete ajaloost ekraanipilt ja võta meiega ühendust.

LIITUMISED JA INFLUENSSERID

Soovin saada Liis Tallinn’i brändi liitunud partneriks ja/või influenceriks. Milliseid samme peaksin järgima?

Täname huvi eest! Saada meile e-kiri aadressile support@beneditalisboa.pt. Vastame täiendava teabega, kui vaja. Kui sul on veel küsimusi, saada meile e-kiri aadressile support@beneditalisboa.pt. Aitame sind meeleldi.

Kas see on ametlik koostöökutse või pettus?

Ole ettevaatlik! Kui saad Liis Tallinn’i nimel e-kirja või SMS-i, kus palutakse tasuda mõnda tasu, on see väga tõenäoliselt pettus.

Hiljuti on mõned kliendid teatanud, et petturid on esinenud Liis Tallinn’ina, et teha pettusi. Kõik Liis Tallinn’i ametlikud e-posti kontod lõppevad @liistallinn.ee.

Kui saad petturliku e-kirja, ära vasta sellele ja teavita saatjat oma internetiteenuse pakkuja kaudu. Tänu sinu tähelepanelikkusele saame kaitsta teisi kliente pettuste eest. Kui sul on kahtlusi, veendu alati, et saatja aadress on tõesti @liistallinn.ee.